Hapiness is a Warm Gun

Cmil säger:
Haha! han är ju dum i huvudet, varför stänga bildörrarna? haha
buuut, its awsome

Edvin säger:
aa det e fan bra
jag gillar när han slänger ett rör på en jeep så den flyger iväg

Cmil säger:
ont i magen han måste få
synd om hästarna

Edvin säger:
aa jag tänkte det med
alla bryter typ nacken

Cmil säger:
oj, gjorde du?
trodde jag aldrig


Jag är alltid ensam om att reflektera över djuren som skadas i olika klipp och på tv.
Så jag blev lite chockad.
Det är därför kag slutade kolla på Americas funniest homevideos,
Tyckte så synd om hamstern som ramlade ner i en kaffekopp att jag inte klarade av programmet längre.

(Det påminner dock mycket om bilden i förra inlägget?)

Kommentarer

Sugen på att kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0