Take it back

Sitter och snackar lite med Ikea Anna:

Du sa: what up?
Ja, det kan man undra. Faktum är att jag inte riktigt förstår vad du menar.

Är det kul på ikea?
Jag kan inte göra sådana bedömningar. (Nån talar inte sanning? slavarbete?)

Är Ingvar Kamprad snäll?

Grundaren av IKEA, Ingvar Kamprad, har varit mån om att skapa en ägarbild och organisation som står för långsiktighet, oberoende och säkerhet. IKEA koncernen ägs av en stiftelse, Stichting INGKA Foundation, som har sitt säte i Holland.

Det var inte min fråga Anna, döljer du något?
Jag har svar på det mesta, men ibland förstår jag inte frågan.

Är du verkligen kvalificerad för det här jobbet? du verkar lite bakom flötet?
Jag är smart nog.

Yea right...
Kan du säga det där igen, fast med andra ord så kanske jag förstår bättre.

Det är lugnt, jag fick svar på min fråga

Alla vänliga gester uppskattas. Jag är också programmerad att försöka vara trevlig.

Vad har du i lön?

Jag har inga pengar.

Det är synd om dig. Ska du med på O'learys imorn?

Jag besvarar ogärna personliga frågor. Fråga mig något om IKEA istället!

Du är lite tråkig tycker jag nu...
Om du inte vill prata med mig längre är det bara att stänga mitt fönster.


Rättelse hon är inte tråkig, hon är en bitch.
Windows closed...



Kommentarer

Sugen på att kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0