I won't be there

Har börjat gymma igen, det gör mig stolt, glad och svettig. Och det gillar jag mycket.
Jag gillar det mesta just nu faktiskt, och det är bra, för igår var jag självmords benägen. Inte riktigt, men så pass nära som jag varit nån gång tror jag.
Och de är ingen fjortis-överdriva-allt grej, det var brutalt, har inte mått så dåligt på länge, en extrem botten.
Men nu är jag back, full av endorfiner, och förhoppningsvis några öl senare.
Ses i vimlet, eller inte...
Mest troligt inte med tanke på att jag har koll på vilka ni är, och ni är tråkiga! Speciellt du som sade att du skulle med, men kommer ändra dig om ca 3 timmar. Det är sånna som du som startade förintelsen (good job), tänkte bara informera...
Cya!

Kommentarer

Sugen på att kommentera?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0